niedziela, 2 lutego 2014

12. It's peanut butter jelly time!

 
pieczona owsianka z masłem orzechowym i konfiturą truskawkową i truskawkami - przepis


Tak mi trudno zaakceptować to nowe, zdrowe ciało.
Wciąż nocami myślę o tym, jak się czułam, gdy nawet leżenie na plecach było bolesne.
Muszę przyznać, że wbrew woli tęsknię za tym uczuciem.
Jednocześnie walczę z myślami, które krzyczą, że stałam się "gruba".
Mam przebłyski, że może jednak nie jest tak źle, jak mi się wydaje.
Sama już nie wiem.

 

 

       Sama już nie wiem.




8 komentarzy:

  1. Nie wiem, jak wygląda sytuacja, ale pewnie musisz jeszcze przybrać na wadze. Nie stajesz się 'gruba', tylko właśnie zdrowsza. NIE cofaj się i NIE słuchaj głupich myśli. NIE PODDAWAJ SIĘ.

    Nie wiem, czy komentarz osoby, której nie znasz i która nigdy nie miała tego problemu, coś pomoże. Ale mam nadzieję, że ta odrobina nieumiejętnego wsparcia chociaż nastrój poprawi, czy coś. Powodzenia! : )

    P.S. Nie mogę w komentarzu pominąć śniadania, które z pewnością było pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa <3
      W tej chwili mam już raczej zdrowe BMI i nie muszę już przybierać na wadze (tak powiedziała moja pani dietetyk)

      Usuń
  2. Pamiętam, jak trudno zaakceptować zmieniające się ciało. Nie masz przed sobą łatwego okresu, ale... Słuchaj- sam fakt, że się zmieniasz, świadczy o ogromnym sukcesie, który odniosłaś. A patrząc po zdjęciu- dziewczyno, nie martw się! Możesz spokojnie przytyć, a i tak będziesz miała wspaniałą figurę! Dbaj o siebie, bądź zdrowa, jeszcze spojrzysz w lustro i pomyślisz, że właśnie teraz jest lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie!
      W pół roku przytyłam około 10 kilogramów i właśnie zostałam poinformowana, że mam zdrowe BMI i nie muszę już tyć. Jakoś mi dziwnie z tą myślą...

      Usuń
    2. Potrzebujesz czasu, to oczywiste. Ale wielkie gratulacje, kawał dobrej roboty za Tobą :)!

      Usuń
  3. hej, dziewczyno! dobrze wyglądasz, a to, że przy tym jeszcze zdrowa jesteś to skarb i nie daj go sobie zabrać!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś szczupłą dziewczyną, a działa tak tylko twoja podswiadomosc ;)
    pycha owsianka!

    OdpowiedzUsuń