piątek, 14 lutego 2014

21. Walentynki

 
kanapki z twarogiem, jajkiem, pomidorkami, awokado, szczypiorkiem oraz solą i pieprzem

Zdecydowanie niewalentynkowe śniadanie.
Postarałabym się bardziej, gdyby nie było mi rano wciąż za słodko po wczorajszych muffinkach!
Niestety to długo nie potrwało i w szkole znów pochłonęłam ich całą masę ♥
Wyszło mi ich 64; 48 już rozdałam w szkole (zniknęły w kilka minut!) wiele też zostało zjedzonych w domu.
Dobrze, że OD DZIŚ MAM FERIE, i będę mogła piec coś niemal codziennie!
Dziś mam zaskakująco dobry nastrój.
Mimo, że wciąż nie mam kontaktu ze swoim chłopakiem, Walentynki spędziłam bardzo przyjemnie, z przyjaciółką.
Zjadłyśmy lody, Reese's, muffinki, trochę się poszwędałyśmy.
Byłam z rodzicami w Starbucksie, a na obiad zjadłam pudełko lodów...
Dawno nie czułam się tak normalna.
Zdecydowanie udany dzień.



 



  
 walentynkowy prezent od mamy ♥

 
i obiad!

4 komentarze:

  1. Faktycznie, bardzo udany dzień! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kanapeczki :) bardzo fajnie ze miałas udany dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynasz ferie ? Jak fajnie :)
    A śniadanko proste , ale za to tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny dzień, oby jak najwięcej takich!

    OdpowiedzUsuń