czwartek, 13 lutego 2014

Muffinowo, walentynkowo.

 
moje paznokcie są okropne

Dziś bez śniadania, bo zjedzone w szkole;
wstałam o 10ej, gdy lekcje zaczęły się o 8ej, ups...
I godzinę jadę do szkoły...
Autobus, metro, tramwaj.
Gdy przyszłam pod salę, cała moja grupa chodząca na łacinę siedziała pod salą.
Okazało się, że pani wyszła z sali, zapytała dlaczego nie jesteśmy na lekcjach, po czym odeszła.
A więc straciłam tylko 2 angielskie i niemiecki.
Głupi zawsze ma szczęscie, heh.

Obiad też w biegu, jakieś resztki z wczoraj i zupka w proszku...

A od 18ej piekę muffinki dla klasy z okazji Walentynek...
 Trochę przesadziłam z ilością ciasta, wyjdzie mi ich chyba z 60!

 

Chocolate chocolate chip Reese's muffins!

czyli podwójnie czekoladowe muffinki z masłem orzechowym

składniki (ok. 12 muffinek)
  • 2 szklanki mąki
  • 1/2-1 szklanki cukru brązowego/brązowego+białego
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/3 łyżeczki sody
  • szczypta soli
  • 2 (+/-) łyżki ciemnego kakao
  • 6 (+/-) kostek pokrojonej gorzkiej lub mlecznej czekolady
  • ok. 100g gęstego jogurtu naturalnego
  • mleko do rozrzedzania ciasta
  • 1-2 jajka
  • masło orzechowe
Rozgrzać piekarnik do 180 stopni.
Wymieszać wszystkie suche składniki (mąkę, proszek, sodę, cukier, kakao, sól).
Rozbełtać jajko/a z jogurtem do uzyskania jednolitego koloru, po czym przesiać suche składniki i dokładnie wymieszać całą masę. Dosypać kawałki czekolady i wymieszać.
Nakładać do foremek na muffinki (najlepiej silikonowych) 1 łyżkę ciasta, po czym nałożyć pół łyżeczki masła orzechowego i przykryć kolejną łyżką ciasta. Piec 25 minut. Zostawić na chwilę, by wystygły przed wyjęciem z foremek. Polecam zjeść jeszcze na ciepło, by w pełni cieszyć się rozpuszczającym się masłem orzechowym i czekoladą <3333




4 komentarze:

  1. Ładne spóźnienie ; ) Cudne muffiny, kto odmówi czekoladzie z masłem orzechowym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Są są sąąąą ♥♥♥ Kocham!

    OdpowiedzUsuń