wtorek, 11 lutego 2014

Nudy i nauka

Śniadania są, choć małe i nieciekawe nie radzę sobie zbyt dobrze z tym ostatnio
Nauki dużo.
Odliczam dni do ferii.
Przynajmniej pogoda dopisuje.
Jest okej.
A przynajmniej sobie tak wmawiam.

blog miał być anonimowy, ale coś mi mówi, że długo to nie potrwa
a więc macie moją (prawie całą) twarz, a na niej obiekt mojej adoracji


ta piosenka ostatnio mi towarzyszy na każdym kroku
"With friends like you, there's no need for enemies
... I'd rather slit my wrists than keep in touch"

9 komentarzy:

  1. Musimy pojechać na koncert!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POJEDZIEMY, NAPISAŁAM WOS PRZECIEŻ

      Usuń
  2. BMTH mają w sobie coś niezwykle niesamowitego. Najbardziej pokochałam ich chyba dopiero na "Sempiternal". I jakże marzy mi się ich koncert. Jednak za OWF chyba podziękuję, bo żywię do tego (pożalsięboże) festiwalu nieskrywaną pogardę i urazę. Poza tym zagrają pewnie godzinnego (OILE!) seta przy tandetnej publice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich odkryłam przez przypadek i od roku są dla mnie niezwykle ważni. Byłam na ich koncercie w maju, i prawdopodobnie pójdę również na OWF. Czemu masz uraz do festu? :c

      Usuń
  3. Uważam, że to jeden z gorzej kompletowanych festiwali pod względem line-upu. Ja rozumiem, że "muzyka łączy ludzi", jednak myślę, że więcej w tym teorii. A na OWFie nieraz słyszałam i widziałam wyrzucanie ludzi np. za pogo. A wyobraź sobie spokojne klaskanie w ręce na BMTH :)
    Ale zobaczymy. Jeszcze się waham, bo no jednak chciałabym ich zobaczyć. Może ogłoszą coś jeszcze w EU :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, masz rację. Ja się cieszę, że będzie Kasabian tego samego dnia, co BMTH, bo za nimi też przepadam, jednak David Guetta mi się zdecydowanie nie uśmiecha.
      Nie wierzę, że nie pozwalają na pogo! To miało być moje pierwsze w życiu. Ehhh.
      Wiem, że teraz BMTH są na trasie (chyba z OM&M) ale nie wiem jak daleko (i czy w ogóle) dotrą do Europy.

      Usuń
    2. Mają porządnie festiwalowe lato :) Muszę się rozejrzeć z kim grywają u sąsiadów i po ile.
      A tej trasy z OM&M to tak przeboleć nie mogę, że tylko po Stanach
      A co do pogo- znaczy tak było, nawet w regulaminie mają to pozaznaczane. Z tym że chyba wyrzuciliby 80% widowni z BMTH, także no zdaje mi się, że tak nie będzie!

      Usuń
  4. Hej, a takie 'małe i nieciekawe' też pokażesz? I nie wmawiaj sobie, że jest ok, zadbaj, żeby było : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro spróbuję wykombinować coś bardziej fotogenicznego (ale równie pysznego) od suchej bułki ociekającej masłem orzechowym. ♥

      Usuń