wtorek, 4 marca 2014

34. / 35. Powrót

owsianka na czekoladowym mleku sojowym z masłem orzechowym, migdałami i truskawkami

Koniec ferii...
Mimo, że zbytnio nie wypoczęłam, po części się cieszę, że wracam.
Stęskniłam się.

Dziś miałam dzień wegański, nie do końca zamierzony.
Jestem z siebie dumna, ale jednak na dłuższą metę na razie nie dam rady.
Kiedyś na pewno.

wczorajsze:

bananowo-czekoladowa owsianka z masłem orzechowym i suszonymi figami




moje nowe sznurówki w glanach, zakochałam się. ♥ 



8 komentarzy:

  1. Powroty są ciężkie, ale wyjdą Ci na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje owsianki są mega smaczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie komponujesz dodatki w śniadaniach : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! jakoś tak mam, że nie potrafię zjeść niczego, co wygląda brzydko :D cóż/ mówi się, że "najpierw jemy oczami"...

      Usuń
  4. Takie śniadania naprawdę świetnie wyglądają - a na pewno i smakują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym robisz zdjęcia? Są cudowne;) Trzymaj się xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! używam Canona EOS 1100D z podstawowym obiektywem kitowym 18-55mm :)

      Usuń