niedziela, 9 marca 2014

37. Niespodzianka

ricotta hotcakes z przepisu Nigelli Lawson z owocami leśnymi, bananem i miodem


Te placki są przecudne.
To niedopowiedzenie, ale nie mogę Wam niestety powiedzieć, jakimi słowami je dziś opisałam ;)
Trzeci dzień z rzędu czuję się dobrze. Ze sobą, i w większości ze swoim życiem.
Tylko ta jedna cholerna mała (duża?) dręcząca myśl o tym, że może o nim zapominam mnie przygnębia.
Z rozdarcia wczoraj płakałam o czwartej w nocy Nie pozwolę, by to zakłóciło zbawienny przypływ pozytywnej energii.
Znów z nim nie rozmawiałam, więc szykuję się na kolejny tydzień. A mamy tyle do spraw do omówienia...


A jako że humor dopisuje, dziś Wam w końcu pokażę moja mordencję c:
A na ustach nowa szminka, jedna z dwóch kupionych jako prezent dla siebie na Dzień Kobiet.
dolna część zdjęcia troszkę nieodpowiednia


10 komentarzy:

  1. Niech ci nic tego 'czucia się dobrze' nie zakłóca życzę! Placki pysznie wyglądają (robisz świetne zdjęcia tak w ogóle). Raz robiłam i chyba pora powtórzyć : )

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy ich nie jadłam, ale wyglądają przecudnie. i Ty jesteś absolutnie zjawiskowa i wcale nie słodzę. masz niesamowite oczy!
    przyznam się- rzadko kiedy komentuje, ale czytam zawsze. i zawsze strasznie mi przykro, że tak się męczysz. mam nadzieję, że kiedyś spokoju zaznasz, bo bez niego nie ma mowy o szczęściu jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE CUDOWNIE NA TYM TALERZU <3 pIEKNA JESTEŚ CUDOWNY KOLOR WŁOSÓW <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie te placki serca nie skradły ;)
    A co do Ciebie to muszę Ci powiedzieć że śliczna jesteś i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. taaak to najlepsze placki! :))
    pięknie je podałaś!
    ślicznotka z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny patrząc na Twoje zdjęcie jestem mile zaskoczona :D
    Wyglądasz naprawdę uroczo , a twój kolor włosów jest jednym z moich marzeń :)
    a co do placków , to uwielbiam w nich tę delikatność. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te placki to zdecydowanie jedno z moich ukochanych śniadań!
    Ojej, ojej, ależ ładna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  8. są cycki jest główna <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, jesteś taka alabastrowa, delikatna, krucha!

    OdpowiedzUsuń