sobota, 12 kwietnia 2014

43. / 44. Dzień czekolady i przeziębienia

kakaowe placki razowo-owsiane z gorzką czekoladą; z masłem orzechowym, truskawkami i bananem

Przepis dodam, gdy lepiej się poczuję, bo od czwartku bolało mnie gardło, a dziś przeziębienie uderzyło z całej siły
Tak więc dzisiejszy dzień przeleżę w łóżku z podręcznikami i atlasem, i górą chusteczek.
Obym lepiej się jutro poczuła, bo chciałam odwiedzić pewnego idiotę na drugim końcu miasta




a wczoraj:

wegański waniliowo-marcepanowy pudding z kaszy manny z truskawkami i domowym masłem orzechowym od Martyny - przepis




 Wiosna pełną parą, może nie za oknem, lecz w mojej głowie


16 komentarzy:

  1. Zdrowka! Ale u Ciebie pysznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też dziś miały być u mnie placki ale jednak wygrał muffin :D
    genialnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia życzę! A placki wygrywają dziś ;) Boskie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. to rozpływające się masło orzechowe wygląda tak kusząco...! zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ci moje masło smakuje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emm, już je zjadłam xD ale było przecudowneeeee <3

      Usuń
  6. Jak najszybszego powrotu do zdrowia życzę !
    A śniadanie - pyszne ! Zdjęcie pierwsze powaliło mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no no dzień czekolady uczciłaś należycie xD a ten pudding wygląda baaardzo apetycznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. jakiej firmy masz glany ? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra, nazwę znalazłam po tagu na zdjęciu w innym w poście. Może się mylę, ale to nie jest sztuczna skóra, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda. Pytam bo moje glany ze sztucznej skóry zaczynają się już rozpadać i poszukuję jakiś innych. No nic, to szukam dalej :)

    OdpowiedzUsuń